Zaměstnanci, manažeři, externí dodavatelé, týmy. Ti všichni mají informace potřebné pro svou práci přehledně na jednom místě.
Řízeno pomocí workflows, dat a dokumentů. PowerFLOW vše přehledně zobrazí v dashboardech, prioritizovaných osobních a týmových úkolových frontách. Každý uživatel může pracovat, číst, zadávat informace, schvalovat, prohlížet reporty nebo řídit svůj tým z jednoho místa.
S pomocí přehledů můžete na základě přístupových práv filtrovat, která data budou uživatelům zobrazena.
Přehledy umožňují rychlé změny v in-line datech či přidávání nových položek. Umožňují také hromadné změny dat, hromadné schvalování nebo startování workflows pro vícero případů naráz.
Nicméně, pro případy, které jsou nepředvídatelné, je individuální přístup s ad-hoc činnostmi potřebný.
Case-management je styl práce vlastní mnoha odvětvím. V PowerFLOW je „case“ držitelem a uchovatelem dat, který shromažďuje data, procesy, formuláře a akce pohromadě.
Můžete spustit nahodilé úkoly a požadavky, nastavit pravidla, které spustí automatické činnosti, posouvat „case“ na další milníky či měnit status.