S PowerFlow vytvoříte všechno, co vaše podnikání potřebuje – od klíčových agend s komplexními pracovními postupy až po menší podpůrné procesy.
Díky propojení procesů, dat a dokumentů se nic nebude dělat dvakrát.
Rozsáhlé klíčové firemní aplikace s komplexními pracovními postupy a velkými datovými modely. Menší podpůrné aplikace a databáze. S PowerFLOW můžete tvořit cokoliv, co vaše podnikání potřebuje. Díky provázání aplikací, dat a dokumentů eliminujete duplicitní práci. A díky automatizaci ušetříte vašim týmům čas na skutečnou práci.
Není třeba dělat kompromisy z pohledu funkčnosti, kvality či komplexnosti. Nemusíte se obávat výkonnosti, škálovatelnosti či bezpečnosti. PowerFLOW má mix všech těchto vlastností, aby digitalizace firem mohla být skutečně agilní, rychlá a nezávislá.
Vytvářejte obrazovky a formuláře, workflows, přehledy, reporty, datové modely, automatizace a elektronické podpisy snadno a bez programování.
Zaměstnanci, manažeři, externí dodavatelé, týmy. Ti všichni mají vše přehledně na jednom místě. Práce je rozdělena na týmové a osobní pracovní fronty, s jasně danými požadavky a termíny.
Procesy jako schvalování, zadávání úkolů nebo digitální podpisy snadno vytvoříte díky předpřipraveným blokům, které můžete upravit podle potřeby.
S paperless nástroji, jako jsou vzdálené digitální podpisy, generování dokumentů do šablon vytvořených v MS Word, můžete pokrýt veškeré vaše procesy od začátku do konce, kompletně v digitální podobě.
PowerFlow nabízí řadu funkcionalit a rozsáhlé možnosti konfigurace, díky kterým vytvoříte i enterprise a core-business agendy a aplikace. Propojte je s vašimi stávajícími systémy a využijte jejich potenciál na maximum.
Kromě nativního API, PowerFLOW taktéž umožňuje přizpůsobení pomocí vlastních integrací, pluginů a vlastních UI bloků. Robustní enterprise technologie a moderní architektura podporuje všechny používané orchestrační nástroje.
Schvalování faktur, objednávek, nákupních požadavků, investic a dalších finančních procesů s napojením na stávající ERP systémy.
Nástupní dokumenty, onboarding a offboarding zaměstnanců, žádosti o školení, žádosti o benefity a spousta dalších procesů pro digitalizaci HR.
Schvalování žádanek všeho druhu, dovolenky, žádosti o schválení pracovní cesty, schvalování výkazů, roční zúčtování daní.
Finanční procesy v oblasti retailu, vytváření a schvalování denních reportů z pokladen a jejich archivace.
Procesy pro řízení výroby, audity, zápůjčky zařízení, procesy pro výstavbu se zapojením externích subjektů.
Reklamační řízení, auditní procesy a protokoly, zpracování stížností, helpdesk a spousta dalších šablon procesů připravených k použití.